Поръчка, Доставка, Рекламация

Поръчка, доставка, рекламация

 

  1. ПОРЪЧКА

Поръчката на артикули от Grabni.bg се извършва след избирането на артикули и Добавянето им в Кошницата за пазаруване. След това, във формата за поръчка всеки клиент попълва надлежно своите имена, телефон за връзка и адрес (точен адрес или адрес на офис на куриерска компания Еконт).

 

Grabni.bg приема поръчки денонощно. Приетите поръчки се изпълняват всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа. Поръчки приети след 17:00 часа се изпълняват на следващия работен ден. Поръчки приети през почивни и празнични дни се изпълняват в първия работен ден.

Срокът за изпълнение и изпращане на всяка поръчка е до 3 работни дни.  

 

  1. ДОСТАВКА

Доставката на приети за изпълнение поръчки се извършва чрез куриерска компания Еконт. Цената на доставка до офис на куриера е 5,00 лв., а до посочен от вас адрес 8,00 лв.

Заплащането на доставката се извършва чрез наложен платеж.

При поръчка на продукти от категорията Видеонаблюдение (и нейните подкатегории) на обща стойност над 30 лв., доставката е безплатна!
При поръчка на продукти от категорията Модни аксесоари (и нейните подкатегории) на обща стойност над 15 лв., доставката до офис на "Еконт" е безплатна до 22.06.2018 г.!

 

  1. РЕКЛАМАЦИЯ

Клиентът има право, без да дължи обезщетение и без да посочва причина, да върне получената  от него стока в срок до 14 работни дни, считано от деня на получаването й. В този случай, клиентът трябва да върне стоката в запазената оригинална опаковка, с ненарушена цялост на продукта и без видими следи от използване, в съответствие с разпоредбите на чл.55 от ЗЗП. При неизпълнение на тези условия Грабни БГ ООД запазва правото си да не приеме върнатата стока и съответно да не възстанови стойността на закупуните продукти от Клиента. Клиентът е длъжен да уведоми Грабни БГ ООД за желанието си да върне стоката / стоките с електронно писмо на shop@grabni.bg

и да върне продукта/ите НЕРАЗОПАКОВАН/И на долупосочения адрес, като доставните разходите остават за клиента.

 

АДРЕС ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ

 

Гр. София, Офис на ЕКОНТ Младост 2 – гр. София, Данни на получателя: Грабни БГ ООД

 

ИМЕЙЛ СЪОБЩЕНИЕТО ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ/-И ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА СЛЕДНАТА ИНФОРМАЦИЯ:

 

    Номер на товарителница, с която е получен продукта/-ите

    Дата на получаване

    Име, фамилия и телефон за връзка с Вас

    Банкова сметка (IBAN) на клиента за възстановяване цената на продукта/-ите

    Очакваема дата на получаване на изпратените от клиента продукт/-и за връщане

 

  1. ПРОЦЕДУРА ПО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ ЦЕНАТА НА ВЪРНАТ ПРОДУКТ

 

а) След получаването на продукта/продуктите на указания по-горе адрес за връщане и правила за връщане, служител на Грабни БГ ООД инспектира продукта/продуктите за тяхната цялост и ненарушен търговски оригинален вид, както и че не носят следи от използване. В случай на нарушения Грабни БГ ООД уведомява клиента и запазва правото си да не възстанови заплатената сума, като връща продуктите обратно на адреса, от който са били доставени.

 

б) Връщането на платената от клиента цена на върната стока се извършва в рамките на от 1 до 7 работни дни от получаването и след инспектирането на върнатия продукт/-и. Сумата не включва заплатените от клиента такса за наложен платеж и транспорт. Плащането се извърша по банков път.

 

в) След извършване на плащането, Грабни БГ ООД уведомява клиента за него с електронно писмо на посочената от клиента електронна поща, като в допълнение прилага и електронно копие от платежния документ.

 

г) Транспортни разходи по замяна или връщане на продукт/-и са за сметка на клиента.

 

  1. ПОВРЕДИ И ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ

 

Грабни БГ ООД предлага продукти от типа Модни Аксесоари, а като такива към тях не се предлага гаранционно обслужване на часовниковия механизъм, други електронни и/или механични елементи или която и да било разделна/неразделна част от продукта.

 

В случаите на установен фабричен дефект преди 30-я календарен ден от датата на получаването, Грабни БГ ООД се ангажира да извърши ремонт или да подмени часовник с доказани фабрични дефекти и правилна експлоатация при следните условия:

 

а) Ремонт и/или замяна са възможни до 30 календарни дни от датата на получаването на часовника.

 

б) За фабрични дефекти не се приемат следните случаи, освен ако клиентът не е уведомил Грабни БГ ООД писмено на shop@grabni.bg  не по-късно от 48 часа считано от деня и часа на получаването :

 

    Счупено, надраскано, демонтирано или по какъвто и да било друг начин повредено стъкло.

    Повреди и нарушения по корпуса и/или кашката и/или верижката.

    Неспазване на указанията за водоустойчивост и наличие на вода, в което и да било агрегатно състояние на водата и/или следи от такова.

    Изтощена батерия.

    Наличие на следи от механични манипулации и какъвто и да било друг тип интервенция.

    Наличие и следи от опит/-и на клиента да отстрани самостоятелно дефект.

    Отклонение в точността на отмерване равно или по-малко от 60 секунди в рамките на 24 часа.

    Демонтирани елементи без значение от вида и типа им.

    Оказване на силен натиск или какъвто и да било друг тип интервенция от силов характер върху остта за сверяване, декоративни и спомагателни бутони и/или рингове и/или други подвижни сегменти – част от целостта на продукта.

 

За да изпратите часовник за ремонт или подмяна

 

    Часовникът трябва да не попада в описаните по-горе хипотези

    Трябва да уведомите Грабни БГ ООД писмено на адрес или с електронно писмо на shop@grabni.bg,  като в съобщението си посочите:

    Описание на дефекта

    Номер на товарителница, с която е получен продукта/-ите

    Вашето име и фамилия

 

От своя страна Грабни БГ ООД се ангажира да Ви отговори в рамките на 2 работни дни след получаването на Вашето съобщение и да ремонтира или подмени часовника Ви до 30 работни дни, считано от датата на получаването му на адрес:

 

Гр. София, Офис на ЕКОНТ Младост 2 – гр. София, Данни на получателя: Грабни БГ ООД

 

Всички транспортни разходи по изпращането и получаването на продукта са за сметка на клиента с изключение на случаите, когато клиента е уведомил Грабни БГ ООД писмено или на shop@grabni.bg не по-късно от 48 часа считано от деня и часа на получаването. Във вторият случай, разходите по транспортирането на продукта се поемат и са за сметка на Грабни БГ ООД.